pátek 22. ledna 2016

Dopis pro mé mladší já...

Moje milé mladší já,

je tu spousta věcí, které bych ti chtěla říct a které bys mělo slyšet. A přitom nevím, kde začít. Tolik věcí bylo špatně a plno věcí tě zranilo. Ale nebude to konec světa. Jsem o pár let starší než ty a mám na srdci pár věcí, které bys měla vědět:


Vím, že jsi sama, i když máš kolem sebe plno lidí.

Hladověním nic nespravíš. Přátele si neudržíš díky tomu, že ti polezou žebra.

Přijde ti, že nikam nepatříš. Neboj se, za pár let potkáš lidi, kteří ti pomůžou stát se někým, z koho budeš mít opravdu radost.

Budeš mít ráda sama sebe, i se všemi svými chybami – a co víc, budou tě s nimi mít rádi i ostatní.

Nikdy nebudeš dokonalá – tak se o to nesnaž. Měj se ráda taková, jaká jsi.

Netrap se kvůli klukům – oni za to nestojí. Sama jednoho dne poznáš, kteří za to opravdu stojí.

Lidé, na kterých ti záleží a pro které bys udělala cokoli na světě, tě zraní. A i když tě to bude bolet, v budoucnu ti i tahle zkušenost pomůže být silnější.

Směj se, kruci, i když se na to necítíš.

Věř nebo ne, ale i takovej sportovní antitalent si najde pohyb, který ho bude bavit. A nebudeš jediná, koho to překvapí.

Projdeš si hroznými věcmi. Ale to je život, některé věci k němu zkrátka patří.

I když to tak teď nemusí vypadat, jednoho dne na sebe budeš hrdá. Já jsem na tebe hrdá už teď. Protože nebýt tebe, nebyla bych ani já tím člověkem, kterým jsem dnes.


Netrap se kvůli tomu, jaká jsi. Nechtěj být někým jiným, protože i oni mají své problémy. Ničí život není perfektní, stejně jako není perfektní ten tvůj. Nikdy nebyl a nikdy nebude. Jenže právě v tom je ta krása – časem totiž přijdeš na to, že ani perfektní být nechceš. Místo toho, abys byla perfektní, budeš prostě šťastná.



Nedívej se do minulosti, budoucnost je to, co opravdu stojí za to.



Žádné komentáře:

Okomentovat